AS GROUP

  • Naslovna
  • O nama
  • Vizija i Misija
  • Naši brandovi
  • Firme
  • Vijesti
  • Reklame
  • Karijere
  • Kontakt

06
April 2014

Klasovo brašno u turskim pekarama

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo otvorila je još jedno značajno tržište za svoje proizvode. Nakon uspješnih pregovora sa turskim partnerom danas je iz Klasa krenuo izvoz brašna za Tursku.

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo otvorila je još jedno značajno tržište za svoje proizvode. Nakon uspješnih pregovora sa turskim partnerom danas je iz Klasa krenuo izvoz brašna za Tursku. 

Riječ je o dva kamiona, odnosno 50 tona Klasovog brašna tip 500 i tip 750, a koje će kao probne količine biti plasirane na tursko tržište prije svega turskim pekarima, ali i u maloprodaji. Ubrzo će uslijediti i 10 novih isporuka brašna.

„Turska ima posebne pogodnosti za uvoz brašna iz Bosne i Hercegovine. U nekom smislu, naša zemlja je povlaštena, jer se brašno u Tursku može uvoziti još jedino iz Bosne i Hercegovine. Osim ovog prvog zaključenog posla, u pregovorima smo sa kupcima iz Turske koji su, uvjerivši se u kvalitet naših brandova poput Zlatnog pudera i ostalih tipova Klasovog brašna, najavili godišnju realizaciju oko 20 hiljada tona brašna u ovoj zemlji. Osim toga, turski uvoznici odustali su od pokretanja vlastite robne marke kada su se uvjerili u snagu Klasovog branda“, riječi su direktora Klasa Rusmira Hrvića.

Turski regulator tržišta ima veoma stroge kontrole uvoza brašna, a značajno je da svi tipovi Klasovog brašna sasvim zadovoljavaju kvalitetom i u gotovo svim kategorijama imaju višu vrijednost od propisane.

Klas  - hrana puna ljubavi!




  • Print
  • Podijeli

  • 24. sjednica Komiteta za hranu BAS/TC 43, Instituta za standardizaciju Bosne i Hercegovine
  • 11 godina Vispakove najveće džezve na svijetu
  • AS GROUP u Tešnju gradi modernu otkupnu stanicu sa hladnjačom u vrijednosti 1 milion KM
  • Brandovi AS GROUP Kent i Master na policama mađarskih tržnih lanaca
  • Klas d.d. Sarajevo, Microsoft BH i Sourcecode Tuzla zajedno su uradili Case Study koji je dospio na globalnu mrezu Microsofta
  • Vispak generalni sponzor eventa „Begova čorba za Guinnesa”
  • Semir Sejdinović direktor finansija AS GROUP: «Uvođenje poslovne aplikacije Microsoft Dynamics NAV pokazao se kao odličan strateški potez»
  • Saradnja AS GROUP iz Tešnja i Arhitektonskog fakulteta iz Sarajeva
  • Rusmir Hrvić, član uprave AS Group: Borimo se protiv nezaposlenosti
  • POKLON AKCIJA za najvjernije i najbolje navijače na svijetu!!!
  • Oaza sponzor Košarkaške reprezentacije BiH
  • Oaza dobitnik Zlatne medalje za kvalitet Sajma u Gradačcu
  • Najveća džezva na svijetu u Makedoniji
  • Vispakov Stampi podržao „Juventa fest 2013.“
  • Polaganje kamena temeljca za izgradnju Islamskog centra u Mainzu
  • Snažan prodor Oaze na domaćem tržištu
  • Oaza dobija medalju za medaljom za kvalitet - „Zlatna ruža“ na ovogodišnjem ZEPS-u za kvalitet vode iz Tešnja.
  • Bosanski Fortitudo „preskočio“ Kineski zid
  • Novi spot Zlatne džezve - Iz džezve u Brazil
  • Nakon Walmarta Zlatna džezva ulistana i u ponudu Amazon.com
  • AS GROUP s kompanijom Klas d.d. jača domaću proizvodnju
  • Oaza obilježila Svjetski dan voda
  • Novi spot za Zlatnu džezvu
  • Klasovo brašno u turskim pekarama
  • Klas pokrenuo kampanju „Kupujmo domaće - Gradimo BiH“
  • Na današnji dan 1972. osnovana je bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak
  • Novo iz Vispaka: Tiru – Liru mix - krem, štapići i igračka u jednom
  • Zlatna džezva u slovenskom Mercatoru
  • Ispunili smo obećanje, pijemo je u Brazilu!
  • AS GROUP vlasnik 91,7 posto dionica kompanije Klas d.d. Sarajevo
  • „Tajni napitak“ bosanskohercegovačke reprezentacije
  • Sprind d.d. obilježio 32 godine postojanja
  • 10 godina Vispakove džinovska džezve
  • Klas pokrenuo proizvodni pogon u Srebrenici
  • VISPAKOVA GINISOVA DŽEZVA U SLOVENIJI
  • Klasov Bosanski lokum „osvaja“ Srbiju
  • Slovenci sa Bosancima u Sloveniji obilježili 10 godina Vispakove najveće džezve na svijetu
  • Predstavnici najveće danske pekare Easyfood u KLAS-u
  • Klas u prvih 10 mjeseci ove godine proizveo preko 40 tona bosanske baklave
  • Vispak povećao udio izvoza u ukupnom prometu na 30 posto
  • Klas d.d. Sarajevo u prvih deset mjeseci povećao prodaju brašna za više od 90 posto
  • EU delegacija posjetila Klas d.d. Sarajevo
  • Poslovni portal Indikator.ba proglasio akviziciju sarajevskog Klasa od strane AS GROUP za najbolji poslovni potez u 2014. godini
  • Posljednjeg dana 2014. godine u Klas stigao voz sa 1.000 tona pšenice
  • Brandovi AS GROUP na najvećem sajmu hrane na svijetu
  • Vispakov novi brand Laganini “čuda čini” na tržištu
  • Oaza - prijatelj BETON FESTA u Sarajevu
  • Vispak i građani Mostara prije devet godina oborili Guinnessov rekord
  • AS d.o.o. lansirao na tržište novi brand medenjaka
  • Vispak na tržište lansirao novi brand
  • Vispakova džinovska džezva i Enis Bešlagić u Varaždinu
  • Vispakova džinovska džezva u Opatiji
  • Saradnja AS GROUP iz Tešnja i Arhitektonskog fakulteta iz Sarajeva
  • AS GROUP uspješno okončao akviziciju kompanije Oaza -Tešanjski kiseljak
  • Vispakova džinovska džezva – osam godina od postavljanja Ginisovog rekorda
  • U spotovima “glumili” Pape, Džeko, Spaha, Pjana…
  • AS GROUP iz Tešnja i BBS iz Sarajeva uspješno pokrenuli projekat implementacije software-skog rješenja za upravljanje preduzećem, Microsoft Dynamics NAV
  • Prihod Vispaka u prvih osam mjeseci blizu 17,5 miliona KM
  • Sutra svečanost povodom obilježavanja četiri decenije uspješnog poslovanja kompanije
  • Domaći proizvođači bi puno više trebali ulagati u kvalitetan marketing
  • Vispakova ramazanska ponuda “Bosanska košara”
  • Enis Bešlagić zaštitno lice AS GROUP
  • “Srebrni pečat” za AS GROUP
  • Potpisan godišnji ugovor vrijedan 1,5 milion dolara
  • Milion Turaka popit će bosansku kafu iz Vispakove džinovske džezve
  • Uskoro na tržištu Tiru Liru čokoladno jaje i Stampi krem blok
  • Tešanjska Oaza snimila novi TV spot
  • AS GROUP uspješno implementirao softversko rješenje za upravljanje preduzećem, Microsoft Dynamics NAV
  • Nova isporuka Vispakovih proizvoda u Saudijsku Arabiju i zemlje Zaljeva
  • Vispak u 2012. godini povećao realizaciju 21 posto
  • Bosanska sehara motiv novih Vispakovih pakovanja čajeva
  • AS GROUP sponzor Nogometne reprezentacije BiH
  • AS - sinonim svog imena
  • Vispakova Bosnia kafa u tržnim lancima širom Turske
  • Vispakova ‘Tajna’ otkriva Ameriku!
  • Vispak plasirao na tržište novu čokoladu
  • Pola miliona ljudi pilo kafu iz Vispakove džinovske džezve
  • Vispak plasirao na tržište novu instant kafu
  • Event povodom 40 godina Vispaka
  • Al Jazeera Balkans: Uz osmijeh spominjem Tešanj
  • Vispak generalni sponzor Visočkog ljeta 2012.
  • Vispakova realizacija u prvih šest mjeseci 2012. veća za 24 posto
  • 2012 © AS Group Sva prava zadržana.
  • Developed by Source Code
  • Kontakt informacije