AS GROUP

  • Naslovna
  • O nama
  • Vizija i Misija
  • Naši brandovi
  • Firme
  • Vijesti
  • Reklame
  • Karijere
  • Kontakt

24
March 2014

Novi spot za Zlatnu džezvu

Ovoga puta u najnovijem spotu Bešlagić je patentirao lanac pokretnih „džezva - aparata“, specijaliziranih za posjetioce Mundijala u Brazilu, zemlji koja slovi za majku kafe. Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak promovirat će novi spot za Zlatnu džezvu “Rek’o sam vam ja, pit ćemo mi nju ako Bog da u Brazilu“ putem Youtube kanala na svojoj FB stranici “Zlatna džezva - prava bosanska kafa”.

Spot je posljednji nastavak ranijih priča bosanskohercegovačkog glumca i zaštitnog lica brandova AS GROUP Enisa Bešlagića „Nije sve u zlatu ima nešto i u džezvi“ lansiran prije početka kvalifikacija za SP u Nogometu 2014., zatim “Pit ćemo mi nju ako Bog da i u Brazilu” koji je urađen na samom početku kvalifikacija, te „Iz džezve u Brazil“, snimljen nakon uspješnog okončanja kvalifikacija i historijskog plasmana Nogometne reprezentacije Bosne i Hercegovine na SP u Brazilu.

Ovoga puta u najnovijem spotu Bešlagić je patentirao lanac pokretnih „džezva  - aparata“, specijaliziranih za posjetioce Mundijala u Brazilu, zemlji koja slovi za majku kafe. U nastojanju da planetarno „razvije posao“, on predvodi tim prodavača Zlatne džezve koji na SP-u u Brazilu 2014. vide svoju šansu i obučava ih kako se „peče“ prava bosanska kafa. Prethodno im je najveća džezva na svijetu koja je ušla u Guinnessovu knjigu rekorda poslužila kao neka vrsta “trojanskog konja” uz čiju pomoć su se “prošvercovali” u Brazil.    

Prethdna tri spota i najnoviji „Rek’o sam vam ja, pit ćemo mi nju ako Bog da u Brazilu“, kruna su koncepta marketinškog tima Vispaka u nastojanju da se domaćem, ali i stranim tržištima predstavi Vispak, kao i njegov najjači brand Zlatna džezva u cilju kompetentnosti za autohtonu bosansku kafu, njen osoben način spremanja, ćejf, bosanski humor, ukus i miris.

Uspješna provedba ovakvog strateški osmišljenog komunikacijskog koncepta uz jačanje distribucije i prodaje, rezultirala je stopostotnim povećanjem realizacije Zlatne džezve u protekloj godini u odnosu na 2010. godinu kada je AS GROUP preuzeo   većinski paket dionica Vispaka.

Uz Enisa Bešlagića u spotu igraju i rok pjevač Amel Ćurić, harmonikaš „Šerbo“ i najvijači. Produkciju je i ovaj put radila agencija Arthur iz Tuzle, sa rediteljem Adnanom Huremovićem.

www.youtube.com/watch?v=HdKS7mI5rp8&feature=youtu.be

 

 

  • Print
  • Podijeli

  • 24. sjednica Komiteta za hranu BAS/TC 43, Instituta za standardizaciju Bosne i Hercegovine
  • 11 godina Vispakove najveće džezve na svijetu
  • AS GROUP u Tešnju gradi modernu otkupnu stanicu sa hladnjačom u vrijednosti 1 milion KM
  • Brandovi AS GROUP Kent i Master na policama mađarskih tržnih lanaca
  • Klas d.d. Sarajevo, Microsoft BH i Sourcecode Tuzla zajedno su uradili Case Study koji je dospio na globalnu mrezu Microsofta
  • Vispak generalni sponzor eventa „Begova čorba za Guinnesa”
  • Semir Sejdinović direktor finansija AS GROUP: «Uvođenje poslovne aplikacije Microsoft Dynamics NAV pokazao se kao odličan strateški potez»
  • Saradnja AS GROUP iz Tešnja i Arhitektonskog fakulteta iz Sarajeva
  • Rusmir Hrvić, član uprave AS Group: Borimo se protiv nezaposlenosti
  • POKLON AKCIJA za najvjernije i najbolje navijače na svijetu!!!
  • Oaza sponzor Košarkaške reprezentacije BiH
  • Oaza dobitnik Zlatne medalje za kvalitet Sajma u Gradačcu
  • Najveća džezva na svijetu u Makedoniji
  • Vispakov Stampi podržao „Juventa fest 2013.“
  • Polaganje kamena temeljca za izgradnju Islamskog centra u Mainzu
  • Snažan prodor Oaze na domaćem tržištu
  • Oaza dobija medalju za medaljom za kvalitet - „Zlatna ruža“ na ovogodišnjem ZEPS-u za kvalitet vode iz Tešnja.
  • Bosanski Fortitudo „preskočio“ Kineski zid
  • Novi spot Zlatne džezve - Iz džezve u Brazil
  • Nakon Walmarta Zlatna džezva ulistana i u ponudu Amazon.com
  • AS GROUP s kompanijom Klas d.d. jača domaću proizvodnju
  • Oaza obilježila Svjetski dan voda
  • Novi spot za Zlatnu džezvu
  • Klasovo brašno u turskim pekarama
  • Klas pokrenuo kampanju „Kupujmo domaće - Gradimo BiH“
  • Na današnji dan 1972. osnovana je bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak
  • Novo iz Vispaka: Tiru – Liru mix - krem, štapići i igračka u jednom
  • Zlatna džezva u slovenskom Mercatoru
  • Ispunili smo obećanje, pijemo je u Brazilu!
  • AS GROUP vlasnik 91,7 posto dionica kompanije Klas d.d. Sarajevo
  • „Tajni napitak“ bosanskohercegovačke reprezentacije
  • Sprind d.d. obilježio 32 godine postojanja
  • 10 godina Vispakove džinovska džezve
  • Klas pokrenuo proizvodni pogon u Srebrenici
  • VISPAKOVA GINISOVA DŽEZVA U SLOVENIJI
  • Klasov Bosanski lokum „osvaja“ Srbiju
  • Slovenci sa Bosancima u Sloveniji obilježili 10 godina Vispakove najveće džezve na svijetu
  • Predstavnici najveće danske pekare Easyfood u KLAS-u
  • Klas u prvih 10 mjeseci ove godine proizveo preko 40 tona bosanske baklave
  • Vispak povećao udio izvoza u ukupnom prometu na 30 posto
  • Klas d.d. Sarajevo u prvih deset mjeseci povećao prodaju brašna za više od 90 posto
  • EU delegacija posjetila Klas d.d. Sarajevo
  • Poslovni portal Indikator.ba proglasio akviziciju sarajevskog Klasa od strane AS GROUP za najbolji poslovni potez u 2014. godini
  • Posljednjeg dana 2014. godine u Klas stigao voz sa 1.000 tona pšenice
  • Brandovi AS GROUP na najvećem sajmu hrane na svijetu
  • Vispakov novi brand Laganini “čuda čini” na tržištu
  • Oaza - prijatelj BETON FESTA u Sarajevu
  • Vispak i građani Mostara prije devet godina oborili Guinnessov rekord
  • AS d.o.o. lansirao na tržište novi brand medenjaka
  • Vispak na tržište lansirao novi brand
  • Vispakova džinovska džezva i Enis Bešlagić u Varaždinu
  • Vispakova džinovska džezva u Opatiji
  • Saradnja AS GROUP iz Tešnja i Arhitektonskog fakulteta iz Sarajeva
  • AS GROUP uspješno okončao akviziciju kompanije Oaza -Tešanjski kiseljak
  • Vispakova džinovska džezva – osam godina od postavljanja Ginisovog rekorda
  • U spotovima “glumili” Pape, Džeko, Spaha, Pjana…
  • AS GROUP iz Tešnja i BBS iz Sarajeva uspješno pokrenuli projekat implementacije software-skog rješenja za upravljanje preduzećem, Microsoft Dynamics NAV
  • Prihod Vispaka u prvih osam mjeseci blizu 17,5 miliona KM
  • Sutra svečanost povodom obilježavanja četiri decenije uspješnog poslovanja kompanije
  • Domaći proizvođači bi puno više trebali ulagati u kvalitetan marketing
  • Vispakova ramazanska ponuda “Bosanska košara”
  • Enis Bešlagić zaštitno lice AS GROUP
  • “Srebrni pečat” za AS GROUP
  • Potpisan godišnji ugovor vrijedan 1,5 milion dolara
  • Milion Turaka popit će bosansku kafu iz Vispakove džinovske džezve
  • Uskoro na tržištu Tiru Liru čokoladno jaje i Stampi krem blok
  • Tešanjska Oaza snimila novi TV spot
  • AS GROUP uspješno implementirao softversko rješenje za upravljanje preduzećem, Microsoft Dynamics NAV
  • Nova isporuka Vispakovih proizvoda u Saudijsku Arabiju i zemlje Zaljeva
  • Vispak u 2012. godini povećao realizaciju 21 posto
  • Bosanska sehara motiv novih Vispakovih pakovanja čajeva
  • AS GROUP sponzor Nogometne reprezentacije BiH
  • AS - sinonim svog imena
  • Vispakova Bosnia kafa u tržnim lancima širom Turske
  • Vispakova ‘Tajna’ otkriva Ameriku!
  • Vispak plasirao na tržište novu čokoladu
  • Pola miliona ljudi pilo kafu iz Vispakove džinovske džezve
  • Vispak plasirao na tržište novu instant kafu
  • Event povodom 40 godina Vispaka
  • Al Jazeera Balkans: Uz osmijeh spominjem Tešanj
  • Vispak generalni sponzor Visočkog ljeta 2012.
  • Vispakova realizacija u prvih šest mjeseci 2012. veća za 24 posto
  • 2012 © AS Group Sva prava zadržana.
  • Developed by Source Code
  • Kontakt informacije